Peter's testemony - How I was saved - Svědectví Petra - jak jsem uvěřil

23.11.2011 15:32


How I was saved

...I have to go back to 1984, when I was living in Stara Tura, Slovakia and working at Chirana. At that time I used to question myself; what is the purpose of my life, what am I doing here, and where am I going to go one day, when I die? It wasn't easy to find the answer because I grew up and lived under Communist teachings and thought I came from an ape. At this time I worked with a co-worked named Slavo, and I always watched him because he was different. He had what I was always longing for; peace and understanding, he never judged anyone, and he was able to control his tongue. One day during lunch I came to him and asked him, "How come you are so peaceful and different from everyone else?" He told me he was different because he was filled with the Holy Spirit and he is a child of God. I didn't understand what he was talking about. I wanted to have what he had. He told me I have to receive Jesus Christ. I asked him how can I do that, when I do not see Jesus. I didn't understand him and I left. That was the day that God put a seed in my heart. 

After that, on March 28, 1990 my family and I moved to Florida. I didn't believe in God and I didn't know that he had a plan for my life. After one year in the U.S. I went through a very difficult time with my wife and three daughters. The first few years in the U.S. were very hard because I was very controlling. Everything was out of my control and in God's hands. In 1991, our lives changed. I remembered the conversation I had with Slavo seven years ago. I thought to myself, what do I have to lose? My goal was to have what he had and I couldn't find it by myself. At that time I was working on an orange grove cutting  grass with a tractor. I always listened to Christian Radio. All summer I cut grass and what I heard on the radio I had never heard before in my life. I remember like it was today. It was one of my favorite preachers,Charles Stanley, and he said if you want to be a child of God, you need to receive his son Jesus Christ as your Lord and Savior. One day in August of 1991, I knelt and lifted both hands toward heaven and I prayed, "Jesus, if you are real and alive, I ask you to forgive me my sins. I receive you as my Lord, Savior, and Redeemer." I believed that Jesus is the son of God and from that moment my life changed completely. I was transformed, I was born again. I was filled and sealed with the Holy Spirit and I finally had what Slavo had in 1984. For me, it was a beautiful season in my life which I will never forget. Because of me, my entire family accepted Jesus as Lord and Savior.

After 21 years, my wife and I felt called to be missionaries to the Czech Republic, former Czechoslovakia. In October, 2011 my wife and I moved to Vyskov, South Moravia, for a 2 year term and worked with the local Assemblies of God Church. It was a priveledge that we could serve in this beautiful city of Vyskov and its surrounding areas, and the beautiful people who live here. We want to be worthy of our Lord.

May God bless you and your families in Jesus Christ's name.

Amen

Jak jsem uveril

...musím se vrátit až do roku 1984 na Slovensko, konkrétně do Staré Turé, kde jsem pracoval v Chiraně. Už tehdy jsem si dával otázky, jako například co je smyslem života, co zde děláme a co bude když odejdeme jednoho dne z tohoto světa. Nebylo lehké najít odpověď na tyto otázky, neboť jsem žil pod vlivem komunismu a tím i učení, že pocházíme z opice dle evoluce. Pamatuji se, že byla doba, že jsem tomu i věřil. V tuto dobu se mnou pracoval spolupracovník jménem Slavo a já jsem ho vždy sledoval když jsme pracovali spolu - byl úplně rozdílný. On měl to, po čem jsem i já toužil, pokoj, klid, porozumění, neodsuzoval a vždy se uměl neuvěřitelně ovládat. Jeden den v době polední přestávky, jsem šel za ním se zeptat, čím to je, že se tak dokáže chovat a že je úplně jiný než ostatní. A on mi řekl, že je to proto, že je naplněný Duchem Svatým, že je Boží dítě a je znovuzrozený. Já jsem tomu vůbec nerozuměl o čem to mluví, ale jedno vím jistě, že jsem chtěl mít to, co měl on. Řekl mi, že musím uvěřit v Ježíše Krista a přijat jej za svého osobního Spasitele a Vykupitele. Na to jsem odpověděl, že to je nemožné, abych věřil v něco co nevidím a již jsem s ním o tom nikdy nemluvil a odešel jsem. A to byl den, kdy do mého srdce Pán Bůh zasadil semínko víry. 

Potom jsem já i moje rodina odjeli do USA na Floridu. To jsem tehdy ještě nevěděl, že Bůh má se mnou svůj plán. Po roce pobytu v USA jsem byl ve velmi komplikované situaci s celou svoji rodinou se 3mi překrásnými dcerami a vynikající manželkou. Začátky v Americe byly velmi náročné, byl jsem vždy naučený mít všechno pod kontrolou, ale v r. 1991 se děli události v mém životě, které jsem vůbec nemohl kontrolovat. V této složité situaci jsem si vzpomněl na rozhovor, který jsem měl v Chiraně se Slavojem - to bylo před 7mi lety. Řekl jsem si, co mohu ztratit, mým cílem je to, co on měl a já jsem to hledal a nemohl najít. V té době jsem pracoval na pomerančovém sadě a kosil trávu traktorem, a tak jsem vždy poslouchal křesťanské rádio. Celé léto jsem kosil trávu a to co jsem slyšel v rádiu, to jsem nikdy předtím neslyšel. Vzpomínám si, jako by to bylo dnes, jeden z kazatelů, kterého jsem rád poslouchal, tam vždy opakoval, že jestli chci být přijatý Bohem, musím přijat jeho Syna - Ježíše Krista. Tak jeden den v srpnu 1991 jsem si klekl, zvedl obě ruce do nebes a řekl jsem:“...Ježíši jestli jsi opravdu skutečný a živý, tak Tě prosím o odpuštění a přijímám Tě jako svého osobního Vykupitele a Spasitele!!!“. Uvěřil jsem, že On je syn Boží, a od té chvíle se můj život úplně změnil. Byl jsem naplněný Duchem Svatým a konečně jsem měl to, co můj přítel v roce 1984. To byla pro mě doba, na kterou nikdy nezapomenu, neboť i celá moje rodina přijala Ježíše.

Po 21 letech mě a manželku můj Pán a Král povolal jako misionáře a v říjnu roku 2011 jsme se na 2 roky přestěhovali do Vyškova a začali spolupracovat s místním sborem Apoštolské církve. Je to velká čest, že můžeme sloužit v tomto krásném městě a jeho okolí společně s mnohými krásnými lidmiJ. Chceme být Pánu Bohu užiteční.

Pán Vám všem žehnej i Vašim rodinám ve jménu Ježíše Krista, Amen...

Peter Kozic

Fotogalerie: How I was saved. Svědectví Petra - jak jsem uvěřil

Tato fotogalerie je prázdná.